Фірмовий стиль підкреслює індивідуальність компанії та виділяє її серед конкурентів.Фірмовий стиль - це: логотип, слоган, шрифт, кольорова гама, макети конвертів, бланків.
розробка лендінгу, підключення Google Tag Manager, Google Analytics та Facebook Pixel до сайту
створення картинок та написання текстів
запуск та оптимізація реклами в Facebook та Instagram
аналітика та оптимізація рекламних кампаній.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ІНШІ КЕЙСИ
КЕЙСИ
БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ ПО ПОСЛУГАМ
Залишіть заявку та отримайте безкоштовну консультацію по нашим послугам
Ми розуміємо, що кожна компанія на різному етапі розвитку потребує різних інструментів, тому ми запропонуємо вам стратегію, яка буде враховувати реальну картину та цілі вашого бізнесу
Як виглядає процес роботи з нами?
ВИВЧАЄМО ПРОДУКТ
Глибоко занурюємося та детально вивчаємо Ваш продукт та бізнес-процеси, щоб знайти сильні та слабкі сторони вашого бізнесу
1
АНАЛІЗУЄМО РИНОК
Аналізуємо конкурентів. Визначаємо цільову аудиторію, їх потреби, вподобання та проблеми. Визначаємо потенційний попит
2
ФОРМУЛЮЄМО ЦІЛІ
Визначаємо та фіксуємо конкретні KPI, які ми маємо досягти за певний період (наприклад збільшення виручки на 40% за 6 місяців)
3
РОЗРОБЛЯЄМО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТА КОМУНІКАЦІЙНУ СТРАТЕГІЮ
Створюємо точку диференціації, яка дасть чітку та однозначну відповідь на питання "Чому купувати у вас". Обираємо оптимальні рекламні канали та розробляємо Customer Journey Map (карта шляхів клієнта до покупки)
4
СТВОРЮЄМО РЕКЛАМНІ МАТЕРІАЛИ ТА КРЕАТИВИ
Визначаємо раціональні та емоційні посили, які ми будемо доносити для формування потрібного образу у цільової аудиторії. Пишемо рекламні тексти, створюємо графічні та відео-матеріали
5
НАЛАШТОВУЄМО ЧІТКУ АНАЛІТИКУ
Підключаємо Google Analytics та додаткові сервіси, щоб отримати детальні дані про поведінку користувачів та ефективність реклами
6
ЗАПУСКАЄМО РЕКЛАМУ
Налаштовуємо та запускаємо ефективні рекламні кампанії у Facebook, Instagram, Google та YouTube
7
ОПТИМІЗУЄМО РЕКЛАМНИЙ БЮДЖЕТ
Тестуємо різні варіанти текстів, картинок та оформлення, щоб алгоритми Facebook могли правильно оптимізувати рекламні бюджети та показувати лише ефективну рекламу
8
КОНТРОЛЮЄМО РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ
Ми відслідковуємо та контролюємо показники рентабельності реклами у розрізі різних рекламних каналів/аудиторій/оголошень та етапів воронки