Розробляємо креативи та запускаємо рекламні кампанії для різних сегментів цільової аудиторії
Процес роботи по налаштуванню Facebook ADS
ВИВЧАЄМО ВАШ ПРОДУКТ
Глибоко занурюємося та детально вивчаємо ваш продукт, щоб знайти його сильні та слабкі сторони
1
АНАЛІЗ РИНКУ ТА ЦА
Аналізуємо конкурентів. Визначаємо цільову аудиторію, їх потреби, вподобання та проблеми. Визначаємо потенційний попит
2
ФОРМУВАННЯ КАРТИ ТРАФІКУ
Обираємо оптимальні рекламні канали та розробляємо Customer Journey Map (варіанти шляхів клієнта від першого контакту до першої та повторних покупок)
3
НАЛАШТОВУЄМО ЧІТКУ АНАЛІТИКУ
Підключаємо Google Analytics та додаткові сервіси, щоб отримати детальні дані про поведінку користувачів та ефективність реклами
4
СТВОРЮЄМО МАРКЕТИНГОВУ ВОРОНКУ
Визначаємо комунікаційні повідомлення в розрізі різних посилів, рекламних каналів та сегментів аудиторії. Згідно них створюємо маркетингову воронку.
5
СТВОРЮЄМО РЕКЛАМНІ МАТЕРІАЛИ ТА КРЕАТИВИ
Визначаємо раціональні та емоційні посили, які ми будемо доносити для формування потрібного образу у цільової аудиторії. Пишемо рекламні тексти, створюємо графічні та відео-матеріали
6
ЗАПУСКАЄМО РЕКЛАМУ
Налаштовуємо та запускаємо ефективні рекламні кампанії у Facebook та Instagram згідно маркетингової воронки.
7
ОПТИМІЗУЄМО РЕКЛАМНИЙ БЮДЖЕТ
Тестуємо різні варіанти текстів, картинок та оформлення, щоб алгоритми Facebook могли правильно оптимізувати рекламні бюджети та показувати лише ефективну рекламу
8
КОНТРОЛЮЄМО РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ
Ми відслідковуємо та контролюємо показники рентабельності реклами у розрізі різних рекламних каналів/аудиторій/оголошень та етапів воронки
9
ОТРИМАТИ КОМЕРЦІЙНУ ПРОПОЗИЦІЮ
Залишіть заявку і ми підберемо найкращий варіант для вашого бізнесу