Розроблено маркетингову стратегію та воронку. Була розроблена маркетингова воронка моделі RACE для Facebook та Instagram. Також ми зробили декілька етапів для "прогріву" клієнтів. Результати воронки будуть показані нижче. Ми розробили гіпотезу і поділили аудиторію на 2 сегменти. Перший сегмент - люди, які мріють про власний котедж, які керуються емоційним бажанням. Другий сегмент - потенційні інвестори, які хотіли б купити котедж, щоб отримувати пасивний прибуток, керуються лише розрахунками рентабельності та цифрами. Для цих сегментів була створена таблиця інсайтів, ключових ідей та потреб сегментів, які може "закрити" даний продукт. |
Розробили landing page Ми створили основний landing page: skogur.com.ua Структура сайту враховує як раціональні, так і емоційні переваги продукту. Також ми зробили декілька форм з різними закликами до дії. Це сприяло ефективному збору заявок та обробці заперечень ще на етапі переходу на сайт. Також були зроблені окремі сторінки для: планування котеджів: skogur.com.ua/cottages інфо-турів в містечко: skogur.com.ua/infotour |
Підключення CRM Підключили AmoCRM для ефективної обробки заявок. Підключення Google Tag Manager, Google Analytics та Facebook Pixel до сайту Підключили всі необхідні системи аналітики. Провели інтеграцію сервісів. Налаштували конверсії у Google Analytics та Facebook Pixel. Створення картинок та написання текстів На основі маркетингової воронки була розроблена таблиця креативів. В таблиці креативів ми врахували як емоційні, так і раціональні посили. На основі гіпотез контент-менеджери та дизайнери розробили креативи з 2 форматами медіа-контенту для тесту та оптимізації реклами. |