Кейс SKOGUR - котеджне містечко нового формату у Карпатах

Розробка маркетингової воронки, розробка лендінгу, створення картинок та написання текстів, запуск та оптимізація реклами в Facebook та Instagram, аналітика та оптимізація рекламних кампаній.
Загальні показники
2330$
Витратили
453
Кількість заявок
5,14$
Ціна за заявку
3
Продажі
(мін. ціна котеджу 130 000$)
АНТИКРИЗОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Залишіть заявку і ми підберемо найкращий варіант для вашого бізнесу за спеціальною ціною
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО?
Замовник звернувся з готовим позиціюванням продукту та концепцією. На основі позиціювання розробили комплексну стратегію з точками контакту в Facebook, Instagram, YouTube та Google.
Розроблено маркетингову стратегію та воронку.
Була розроблена маркетингова воронка моделі RACE для Facebook та Instagram. Також ми зробили декілька етапів для "прогріву" клієнтів. Результати воронки будуть показані нижче. Ми розробили гіпотезу і поділили аудиторію на 2 сегменти. Перший сегмент - люди, які мріють про власний котедж, які керуються емоційним бажанням. Другий сегмент - потенційні інвестори, які хотіли б купити котедж, щоб отримувати пасивний прибуток, керуються лише розрахунками рентабельності та цифрами. Для цих сегментів була створена таблиця інсайтів, ключових ідей та потреб сегментів, які може "закрити" даний продукт.
Розробили landing page
Ми створили основний landing page: skogur.com.ua

Структура сайту враховує як раціональні, так і емоційні переваги продукту. Також ми зробили декілька форм з різними закликами до дії. Це сприяло ефективному збору заявок та обробці заперечень ще на етапі переходу на сайт.
Також були зроблені окремі сторінки для:
планування котеджів: skogur.com.ua/cottages
інфо-турів в містечко: skogur.com.ua/infotour

Підключення CRM
Підключили AmoCRM для ефективної обробки заявок.

Підключення Google Tag Manager, Google Analytics та Facebook Pixel до сайту
Підключили всі необхідні системи аналітики. Провели інтеграцію сервісів. Налаштували конверсії у Google Analytics та Facebook Pixel.

Створення картинок та написання текстів
На основі маркетингової воронки була розроблена таблиця креативів. В таблиці креативів ми врахували як емоційні, так і раціональні посили. На основі гіпотез контент-менеджери та дизайнери розробили креативи з 2 форматами медіа-контенту для тесту та оптимізації реклами.


Запуск та оптимізація реклами в Facebook та Instagram
Була запущена реклама в Facebook та Instagram.
Ми пропрацювали декілька цілей реклами. Основа реклами -
це 3 кампанії на конверсії. Також був запущений поетапний ремаркетинг, який поступово "дожимав" відвідувачів сайту.
Ми налаштували рекламу таким чином, щоб послідовно чергувати раціональні та емоційні посили.

Аналітика та оптимізація рекламних кампаній.
Важливим етапом кожної рекламної кампанії є її оптимізація. Потрібно слідкувати за показниками: CTR, CPC, CR, CPM, Overlap, CPA та інші. За допомогою цих показників ми визначили робочі гіпотези, які працювали найкраще.
За рахунок чого вдалося досягти результату:
1
Якість та концепція самого продукту. Наша задача була - упакувати продукт та показати його цільовій аудиторії
2
Послідовна структура сайту. Чергування раціональних та емоційних посилів правильно "прогрівало" людей
3
Фіксація заявок в CRM-системі клієнта та можливість відстежувати з якої реклами прийшла та чи інша заявка
4
Правильний підбір та сегментування аудиторії дозволив швидко вийти на зацікавлених та платоспроможних клієнтів
5
Правильний розподіл бюджету. Шляхом тестування ми виділили робочі гіпотези, на які направляли бюджет
Обговорити співпрацю
ІНШІ КЕЙСИ
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ІНШІ КЕЙСИ
Контакти
+38 096 73 77 488
marketinginsight360@gmail.com
Futura HUB, Lviv
Made on
Tilda