Сума продажів за 1,5 місяці
В основу бренд-стратегії LVIV SMM FORUM лягла унікальна концепція позиціювання, яка дозволила створити масштабну подію у своїй галузі. Маркетинг - це в першу чергу створення якісного та потрібного продукту. Тому саме з цього ми почали роботу над брендингом. Проаналізувавши ринок SMM-конференцій ми зрозуміли, що є 2 ключових фактори, на які орієнтується цільова аудиторія: СПІКЕРИ та МОЖЛИВІСТЬ НЕТВОРКІНГУ. Тому на етапі проектування події ми зробили акцент саме на цих двох критеріях, запросивши лідерів індустрії маркетингу в якості спікерів та створивши атмосферу для легкого та невимушеного нетворкінгу.. В результаті ми досягли основного завдання цього етапу - створили цінність продукту, яка суттєво перевищувала вартість квитка. |
ДИЗАЙН Завдання дизайну у створенні впізнаваного та виразного бренду. Наявність стійких візуальних асоціацій з брендом дозволяє не лише легко ідентифікувати продукт серед інших, але й полегшує виведення нових продуктів на ринок. |
САЙТ Центральною точкою маркетингової стратегії є сайт. Адже саме сюди потрапляють люди після кліку на рекламу і тут подана основна інформація, яка повинна переконати людину придбати квиток. Завдання сайту донести до клієнта цінність продукту. Для досягнення цієї цілі ми враховуємо десятки критеріїв ефективності сайту:
|
ЗАПУСК РЕКЛАМИ
|
АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ РЕКЛАМИ Протягом усієї рекламної кампанії ми протестували робочі гіпотези та перенаправили бюджет у найбільш ефективні серед них. Зокрема ми орієнтувалися в першу чергу на показники ROAS та ROMI (скільки прибутку приносить кожен рекламний канал). Додатково також важливо аналізувати багато похідних показників, для того щоб завжди бачити повну картину та розуміти причину тих чи інших показників, щоб вчасно прийняти правильні рішення: CTR, CPC, CR, CPM, Overlap, CPA та інші. |