Кейс LVIV SMM FORUM - найбільша SMM конференція в Україні

Розробка бренд-стратегії, створення концепції конференції, створення сайту, розробка комунікаційної стратегії та воронки, запуск реклами в Facebook, Instagram та Google, аналітика та оптимізація рекламних кампаній
LVIV SMM FORUM - це подія, яку щороку організовує наша компанія, збираючи 900+ учасників на Arena Lviv та топових спікерів індустрії
ЗАГАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ
3884$
Витратили
39600$

Сума продажів за 1,5 місяці

3,9$
Вартість заявки
1020%
ROAS
АНТИКРИЗОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Залишіть заявку і ми підберемо найкращий варіант для вашого бізнесу за спеціальною ціною
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО?
В основу бренд-стратегії LVIV SMM FORUM лягла унікальна концепція позиціювання, яка дозволила створити масштабну подію у своїй галузі.

Маркетинг - це в першу чергу створення якісного
та потрібного продукту. Тому саме з цього ми почали роботу над брендингом. Проаналізувавши ринок SMM-конференцій ми зрозуміли, що є 2 ключових фактори, на які орієнтується цільова аудиторія: СПІКЕРИ та МОЖЛИВІСТЬ НЕТВОРКІНГУ. Тому на етапі проектування події ми зробили акцент саме
на цих двох критеріях, запросивши лідерів індустрії маркетингу в якості спікерів та створивши атмосферу для легкого
та невимушеного нетворкінгу..

В результаті ми досягли основного завдання цього етапу - створили цінність продукту, яка суттєво перевищувала вартість квитка.
ДИЗАЙН
Завдання дизайну у створенні впізнаваного та виразного бренду. Наявність стійких візуальних асоціацій з брендом дозволяє не лише легко ідентифікувати продукт серед інших, але й полегшує виведення нових продуктів на ринок.
САЙТ
Центральною точкою маркетингової стратегії є сайт. Адже саме сюди потрапляють люди після кліку на рекламу і тут подана основна інформація, яка повинна переконати людину придбати квиток. Завдання сайту донести до клієнта цінність продукту. Для досягнення цієї цілі ми враховуємо десятки критеріїв ефективності сайту:

  • Концентрація цінності та посилів. Сучасний клієнт неуважний та не лояльний. Якщо ви не встигаєте зацікавити його за 4 секунди і не зможете швидко донести ключові меседжі, які створюються на етапі формування концепції продукту, клієнт просто про них не дізнається і не купить
  • у вас. Тому важливо відділити суть від води та подати інформацію у максимально зручному для сприйняття вигляді.
  • Швидкість завантаження (якщо ваш сайт довго завантажується, ви втрачатимете клієнтів)
  • Адаптивність (сьогодні це уже must have для будь-якого сайту). Ми, в першу чергу, концентруємося на мобільній версії сайту, адже саме з мобільних пристроїв заходить 85% трафіку
Результат: lvivsmmforum.com
КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ
Прописали портрети цільової аудиторії, їх характеристики, вподобання
та критерії прийняття рішення
Створили різні комунікації під кожен сегмент, щоб максимально персоналізувати кожен меседж та показувати рекламу, яка буде релевантна сегменту аудиторії. (Наприклад у власників бізнесу та SMM-спеціалістів різні причини відвідування LVIV SMM FORUM, тому вони бачать різну рекламу)
Також були створені різні креативи ремаркетингу, щоб показувати різну рекламу людям на різних етапах маркетингової воронки. Це працює як заміна креативів в залежності від того, наскільки людина близька до покупки
або від того, скільки часу пройшло від моменту відвідування сайту.
Створили таблицю креативів, зробивши акцент на візуальній складовій, адже реклама повинна привертати увагу та викликати інтерес і при цьому відповідати фірмовому стилю.
Провели технічні налаштування (підключення Google Tag Manager, налаштування наскрізної аналітики та відстеження цілей, щоб бачити яка саме реклама та з яких аудиторій приводить найбільш прибуткових клієнтів)
Підключення сервісу прийому платежів FONDY (обрали сервіс через зручність оплати з мобільних пристроїв)
Підключили amoCRM та налаштували Digital-воронку, що дозволило довести конверсію із заявки в продаж до 50% (при тому що більшість заявок купували більше 1 квитка)
ЗАПУСК РЕКЛАМИ
  • Facebook та Instagram Ads
  • Google Ads (пошукова реклама та GDN)
  • YouTube Ads
  • Також був запущений поетапний ремаркетинг, який підігрівав цільову аудиторію, яка була на сайті, але не здійснила покупку

АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ РЕКЛАМИ
Протягом усієї рекламної кампанії ми протестували робочі гіпотези та перенаправили бюджет у найбільш ефективні серед них. Зокрема ми орієнтувалися в першу чергу на показники ROAS та ROMI (скільки прибутку приносить кожен рекламний канал). Додатково також важливо аналізувати багато похідних показників, для того щоб завжди бачити повну картину та розуміти причину тих чи інших показників, щоб вчасно прийняти правильні рішення: CTR, CPC, CR, CPM, Overlap, CPA та інші.
ОТРИМАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
1
Створення цінності самого продукту, яка суттєво перевищувала ціну
2
Грамотне донесення цінності продукту до цільової аудиторії за допомогою сайту та ефективної реклами
3
Персоналізація рекламних комунікацій в залежності від сегмента аудиторії
та етапу маркетингової воронки
4
Правильна аналітика, яка дозволила відстежувати джерела реклами в CRM-системі та розуміти, з яких кампаній приходять найбільш прибуткові клієнти,
що надалі дозволило перенаправити бюджет у відповідні рекламні кампанії
Обговорити співпрацю
ІНШІ КЕЙСИ
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ІНШІ КЕЙСИ
Контакти
+38 096 73 77 488
marketinginsight360@gmail.com
Futura HUB, Lviv
Made on
Tilda