Кейс KraftBurger - доставка бургерів

Сайт на WordPress, cтворення дизайну та стилю, ведення сторінок в Facebook та Instagram. Реклама в Facebook, Instagram та Google.
ЗА КОЖЕН 1 ДОЛАР МИ ПРИНЕСЛИ 14$
ЗАГАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ
$7 775
Витратили
$113 729
Принесли виручки
1462%
ROAS
ДАНІ ПО FACEBOOK ТА INSTAGRAM
$6 792
Витратили
2 218
Кількість покупок
$3,06
Середня ціна за покупку
75 074
Взаємодій з публікаціями
ДАНІ ПО GOOGLE ADS
$983,52
Витратили
9 796
Кількість кліків
680
Кількість покупок
$1,44
Середня ціна за конверсію
ОТРИМАТИ КОМЕРЦІЙНУ ПРОПОЗИЦІЮ
Залишіть заявку і ми підберемо найкращий варіант для вашого бізнесу
Про KraftBurger
Замовник звернувся на етапі впровадження продукту на ринок з готовими фотоматеріалами
та технологічними картами. На основі позиціювання розробили комплексну стратегію з точками контакту в Facebook, Instagram, YouTube та Google.
Ми створили власний дизайн сайту, враховуючи необхідний функціонал для замовлення бургеру:
- можливість вибору типу котлети та просмажки, а також подвійної котлети
- адаптивна корзина, яка заповнюється в кінці головної сторінки з можливістю дозамовити соус та напій, а також відображення суми замовлення під час скролу в меню
- підключення LiqPay
Далі програміст на WordPress реалізував розроблений дизайн та структуру сайту.
Був розроблений унікальний стиль ведення соцмережей, який відображав позиціювання продукту. Картинки та тексти були навмисно зухвалі та провокуючі, що приваблювало цільову аудиторію.
СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СТРАТЕГІЇ
СТВОРЕННЯ САЙТУ
ОФОРМЛЕННЯ ТА ВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
Про KraftBurger
Замовник звернувся на етапі впровадження продукту на ринок з готовими фотоматеріалами
та технологічними картами. На основі позиціювання розробили комплексну стратегію з точками контакту в Facebook, Instagram, YouTube та Google.
Ми створили власний дизайн сайту, враховуючи необхідний функціонал для замовлення бургеру:
- можливість вибору типу котлети та просмажки, а також подвійної котлети
- адаптивна корзина, яка заповнюється в кінці головної сторінки з можливістю дозамовити соус та напій, а також відображення суми замовлення під час скролу в меню
- підключення LiqPay
Далі програміст на WordPress реалізував розроблений дизайн та структуру сайту.
Був розроблений унікальний стиль ведення соцмережей, який відображав позиціювання продукту. Картинки та тексти були навмисно зухвалі та провокуючі, що приваблювало цільову аудиторію.
СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СТРАТЕГІЇ
СТВОРЕННЯ САЙТУ
ОФОРМЛЕННЯ ТА ВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
РОЗРОБКА КРЕТИВІВ
На основі стратегію було зроблено воронку RACE та таблицю креативів, що під час ведення проекту постійно оновлювались, адже продукт з часом отримував більшу впізнаваність бренду, тому необхідно було оновлювати креативи кожного місяця в кожному етапі воронки.
ЗАПУСК ТАРГЕТОВАНОЇ ТА КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ
Було запущено таргетинг в Facebook та Instagram та контекстну рекламу в Google, з часом підключили YouTube. Перший місяць основний бюджет було використано для етапу Reach в воронці, але надалі перерозподілили бюджет і більша частина йшла саме на ремаркетинг.
ДРУКОВАНІ МАТЕРІАЛИ
В ході роботи з клієнтом ми також розробляли друковані матеріали у фірмовому стилі: візитки, банери, флаєри, плакати.
АНАЛІТИКА ТА ЗВІТНІСТЬ
Для вимірювання ефективності роботи постійно оптимізовували рекламні кампанії та формували звіти на основі Google Analytics та Facebook Analytics.
РОЗРОБКА КРЕТИВІВ
На основі стратегію було зроблено воронку RACE та таблицю креативів, що під час ведення проекту постійно оновлювались, адже продукт з часом отримував більшу впізнаваність бренду, тому необхідно було оновлювати креативи кожного місяця в кожному етапі воронки.
ЗАПУСК ТАРГЕТОВАНОЇ ТА КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ
Було запущено таргетинг в Facebook та Instagram та контекстну рекламу в Google, з часом підключили YouTube. Перший місяць основний бюджет було використано для етапу Reach в воронці, але надалі перерозподілили бюджет і більша частина йшла саме на ремаркетинг.
ДРУКОВАНІ МАТЕРІАЛИ
В ході роботи з клієнтом ми також розробляли друковані матеріали у фірмовому стилі: візитки, банери, флаєри, плакати.
АНАЛІТИКА ТА ЗВІТНІСТЬ
Для вимірювання ефективності роботи постійно оптимізовували рекламні кампанії та формували звіти на основі Google Analytics та Facebook Analytics.

Обговорити співпрацю
ІНШІ КЕЙСИ
Найбільша SMM конференція
в Україні
Котеджний комплекс у Карпатах
Доставка бургерів у Львові, Києві та Одесі
Мережа готелів та котеджів
у Карпатах
Студія дизайну та ремонту
Шале в Буковелі
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ІНШІ КЕЙСИ
Контакти
+38 096 73 77 488
marketinginsight360@gmail.com
Futura HUB, Lviv