БРЕНД ТА ПОЗИЦІЮВАННЯ Після аналізу продукту, ми дійшли висновку, що найбільшими проблемами, з якими зіштовхуються люди під час ремонту квартир, будинків чи офісів, це не вчасна здача об'єкту, неправильно розрахований бюджет та перевитрати через некваліфікованість спеціалістів. Через це все люди асоціюють ремонт та дизайн з проблемами та нервами. Ми вирішили саме на цьому побудувати позиціювання компанії - "позбавляємо вас головного болю від ремонту". |
САЙТ Лого мало відповідати назві студії та асоціюватись з легкістю та стилем. Ми розробили 9 версій та запропонували на вибір замовнику. Для фірмового стилю обрали кольори, які найбільше пасують для ремонтних робіт, проте з дизайн-елементами та за допомогою правильно підібраних відтінків фірмовий стиль виглядає класично та ефектно. Також ми розробили сайт, де за допомогою контенту ми поступово подавали переваги продукту. Зробили акцент на простоті та легкій анімації. |
КОМЕРЦІНА ПРОПОЗИЦІЯ На основі створеного фірмового стилю та позиціювання було розроблено комерційну пропозицію для клієнтів Atmosphere, куди було включено портфоліо компанії та детальну інформацію про етапи співпраці з клієнтами. Наразі ми надалі співпрацюємо з клієнтом і виконуємо запуск Facebook Ads та Gooogle Ads. |