Прописали портрети цільової аудиторії, їх характеристики, вподобання та критерії прийняття рішення
Створили різні комунікації під кожен сегмент, щоб максимально персоналізувати кожен меседж та показувати рекламу, яка буде релевантна сегменту аудиторії. (Наприклад у власників бізнесу та SMM-спеціалістів різні причини відвідування LVIV SMM FORUM, тому вони бачать різну рекламу
Також були створені різні креативи ремаркетингу, щоб показувати різну рекламу людям на різних етапах маркетингової воронки. Це працює як заміна креативів в залежності від того, наскільки людина близька до покупки або від того, скільки часу пройшло від моменту відвідування сайту.
Створили таблицю креативів, зробивши акцент на візуальній складовій, адже реклама повинна привертати увагу та викликати інтерес і при цьому відповідати фірмовому стилю.
Провели технічні налаштування (підключення Google Tag Manager, налаштування наскрізної аналітики та відстеження цілей, щоб бачити яка саме реклама та з яких аудиторій приводить найбільш прибуткових клієнтів)
Підключення сервісу прийому платежів FONDY (обрали сервіс через зручність оплати з мобільних пристроїв)
Підключили amoCRM та налаштували Digital-воронку, що дозволило довести конверсію із заявки в продаж до 50% (при тому що більшість заявок купували більше 1 квитка)