ЯEKLAMA
Сучасному digital-ринку потрібні нові спеціалісти. Тому ми створили комплексний курс по рекламі для тих, хто хоче бути в темі.
3 місяці роздумів, 2 місяці роботи і вуаля - 80 людей, які навчаться в найкращих лекторів.
КЕЙС
ЯEKLAMA
ЦЕ ЯК ШКОЛА, АЛЕ В 100 РАЗ КРАЩЕ
8 лекторів з топових агенцій України розказують все про дослідження, креативну стратегію, упаковку, продакшн, креатив і таргетинг. Це не просто записані лекції, які модератор вмикає в певний час - це Q\A сесія з кожним лектором і відкрита розмова, де кожен рівний. 2 місяці навчання з домашнім завданням = формування нових спеціалістів з реклами.
ПРО ПРОЕКТ
ЗАГАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ
УСПІХИ ПРОЕКТУ
2330$
453
5.14$
3
Витрати
Кількість заявок
Ціна за заявку
Продажі
НЕ ВСЕ ТАК ПРОСТО, ЯК ЗВУЧИТЬ
3 місяці роздумів, скетчі на папері, недоспані ночі та геніальні думки під час обіду - це все початкові етапи створення освітнього курсу. Ми розуміли всю відповідальність за контент, який буде на курсі, тому найважливішим для нас етапом став пошук лекторів.
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
Ми знайшли 8 найкращих у своїй сфері, які не просто викладають, а говорять мовою учасників. Далі були етапи створення сайту, запуску рекламних компаній та довгоочікуване “Ми починаємо”.
ПРО САЙТ
Не такий, як інші - основне завдання, яке поставили перед собою дизайнери. Оскільки ми вважаємо себе новаторами у сфері освітніх продуктів, то і сайт мав бути новаторським.
Ми виокремили основні фактори, на які хотіли звернути увагу: лектори, програма, пакети участі та сформували UX - частину так, щоб людина побачила все. Для кого і для чого - два питання на які наш сайт зміг дати відповідь аудиторії.
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
ЯК МИ ДОСЯГЛИ РЕЗУЛЬТАТУ
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
Максимальне занурення в проект. Ми не просто працювали зі Skogur з 9:00 до 18:00, думками ми з ним 24/7. Це і дає нам бути в тонусі та креативити на ходу.
Чітке бачення результату. Кожен наш крок – це не вистріл в небо, це наступальна дія, яка є частиною стратегії.
Проживати аудиторію. Блоки на сайті - це не просто красиві картинки - це кроки людей під час знайомства зі Skogur, тому кожен з них має своє особливе місце.
Зворотний зв'язок з лідами. Фіксація заявок в CRM-системі клієнта та можливість відстежувати з якої реклами прийшла та чи інша заявка.
Правильний розподіл бюджету, адже багато – не завжди добре. Шляхом тестування ми виділили робочі гіпотези, на які направляли бюджет.
1
2
3
4
5
НАСТУПНИЙ ПРОЕКТ
+38 096 73 77 488
marketlnginsight360@gmail.com

© All Rights Reserved. INSIGHT AGENCY 2021.
слідкуй за нами