KraftBurger

Сервіс доставки бургерів у Львові та Києві. Ми почали працювати з крафтом на етапі впровадження продукту на ринок з готовими фотоматеріалами та технологічними картам, тому усі процеси вибудовували з нуля. Якщо коротко про результат - за кожен 1$ ми принесли клієнту 14$.
Бургери, які хотілось з'їсти через екран телефону
Основним завданням для кожного маркетингового партнера - це збільшення впізнаваності бренду та прибутковості бізнесу. Враховуючи специфіку продукту, ми розуміли, що найбільшу увагу варто звернути саме на візуальну складову реклами та сайту. Був розроблений унікальний стиль бренду, який відображав позиціювання продукту. Картинки та тексти були навмисно зухвалі та провокуючі, що приваблювало цільову аудиторію.
Загальні показники
3884$
39600$
3.9$
1020%
Витрати
Сума продажів за 1,5 місяці
Ціна за заявку
ROAS
Що було зроблено
Створили комплексну стратегію з точками контакту в Facebook, Instagram, YouTube та Google.
Наша команда розробила дизайн сайту, який враховував увесь функціонал для замовлення бургеру: можливість вибору типу та кількості котлет, адаптивну корзину, яка заповнюється в кінці головної сторінки та підключили LiqPay. Далі програміст на WordPress реалізував розроблений дизайн та структуру сайту.
Ми оформили та вели соцмережі бренду, використовуючи зухвалі картинки та тексти, які максимально пасували для сегменту цільової аудиторії. Такий підхід до ведення соцмереж найчіткіше відображав позиціювання бренду.
Створили таблицю креативів, яка постійно змінювалась та доповнювалась, адже в ході роботи бренд отримав більшу впізнаваність бренду, тому змінювати кожен етап воронки потрібно було чи не щомісяця.
Реклама, яка пробуджувала голод
Було запущено таргетинг у Facebook та Instagram та контекстну рекламу в Google, з часом підключили YouTube. Перший місяць основний бюджет було використано для етапу Reach в воронці, але надалі перерозподілили бюджет і більша частина йшла саме на ремаркетинг. Коли ми створювали креативи та запускали рекламу звук бурчання живота перекривав клацання мишки, адже нашим дизайнерам вдалось створити настільки смачні картинки, що ROAS становив 14.62%.
Наступний проект
https://digitalinsight.com.ua/caseshomeon
Номер
Пошта
Адреса
Кульпарківська 200а
© 2021 Insight Agency