KRAFTBURGER
Сайт на WordPress, cтворення дизайну та стилю, ведення сторінок в Facebook та Instagram. Реклама в Facebook, Instagram та Google.
КЕЙС
SKOGUR
НАЙБІЛЬША SMM КОНФЕРЕНЦІЯ В УКРАЇНІ
LVIV SMM FORUM - це подія, яку щороку організовує наша компанія, збираючи 900+ учасників на Arena Lviv та топових спікерів індустрії
ПРО ПРОЕКТ
ЗАГАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ
УСПІХИ ПРОЕКТУ
3884$
$113 729
3,9$
Витратили
Принесли виручки
ROAS
ЩО МИ ЗРОБИЛИ?
Оформлення та ведення соціальних мереж
Був розроблений унікальний стиль ведення соцмережей, який відображав позиціювання продукту. Картинки та тексти були навмисно зухвалі та провокуючі, що приваблювало цільову аудиторію.
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
Ми створили власний дизайн сайту, враховуючи необхідний функціонал для замовлення бургеру:
- можливість вибору типу котлети та просмажки, а також подвійної котлети
- адаптивна корзина, яка заповнюється в кінці головної сторінки з можливістю дозамовити соус та напій, а також відображення суми замовлення під час скролу в меню
- підключення LiqPay
Далі програміст на WordPress реалізував розроблений дизайн та структуру сайту.
Створення сайту
Замовник звернувся на етапі впровадження продукту на ринок з готовими фотоматеріалами
та технологічними картами. На основі позиціювання розробили комплексну стратегію з точками контакту в Facebook, Instagram, YouTube та Google.
Створення комлексної стратегії
Розробка креативів
На основі стратегію було зроблено воронку RACE та таблицю креативів, що під час ведення проекту постійно оновлювались, адже продукт з часом отримував більшу впізнаваність бренду, тому необхідно було оновлювати креативи кожного місяця в кожному етапі воронки.
Друковані матеріали
В ході роботи з клієнтом ми також розробляли друковані матеріали у фірмовому стилі: візитки, банери, флаєри, плакати.
Аналітика та звітність
Для вимірювання ефективності роботи постійно оптимізовували рекламні кампанії та формували звіти на основі Google Analytics та Facebook Analytics.
ОБЛИЧЧЯ БРЕНДУ
Першочергово ми розробили сайт, де поєднали емоційні та раціональні аспекти Skogur. Кожен блок – це крок користувача, тому в них ми закривали усі заперечення, які можуть виникати в процесі знайомства.
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
ЯК МИ ДОСЯГЛИ РЕЗУЛЬТАТУ
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
Створення цінності самого продукту, яка суттєво перевищувала ціну.
Грамотне донесення цінності продукту до цільової аудиторії за допомогою сайту та ефективної реклами.
Персоналізація рекламних комунікацій в залежності від сегмента аудиторії та етапу маркетингової воронки.
Правильна аналітика, яка дозволила відстежувати джерела реклами в CRM-системі та розуміти, з яких кампаній приходять найбільш прибуткові клієнти, що надалі дозволило перенаправити бюджет у відповідні рекламні кампанії.
1
2
3
4
НАСТУПНИЙ ПРОЕКТ
+38 096 73 77 488
marketlnginsight360@gmail.com

© All Rights Reserved. INSIGHT AGENCY 2021.
слідкуй за нами