Створили комплексну стратегію з точками контакту в Facebook, Instagram, YouTube та Google.
Наша команда розробила дизайн сайту, який враховував увесь функціонал для замовлення бургеру: можливість вибору типу та кількості котлет, адаптивну корзину, яка заповнюється в кінці головної сторінки та підключили LiqPay. Далі програміст на WordPress реалізував розроблений дизайн та структуру сайту.
Ми оформили та вели соцмережі бренду, використовуючи зухвалі картинки та тексти, які максимально пасували для сегменту цільової аудиторії. Такий підхід до ведення соцмереж найчіткіше відображав позиціювання бренду.
Створили таблицю креативів, яка постійно змінювалась та доповнювалась, адже в ході роботи бренд отримав більшу впізнаваність бренду, тому змінювати кожен етап воронки потрібно було чи не щомісяця.