3 місяці роздумів, 2 місяці роботи і вуаля - 80 людей, які навчаться в найкращих лекторів.

ЯEKLAMA

Сучасному digital-ринку потрібні нові спеціалісти. Тому ми створили комплексний курс по рекламі для тих, хто хоче бути в темі.
Це як школа, але в 100 раз краще
8 лекторів з топових агенцій України розказують все про дослідження, креативну стратегію, упаковку, продакшн, креатив і таргетинг. Це не просто записані лекції, які модератор вмикає в певний час - це Q\A сесія з кожним лектором і відкрита розмова, де кожен рівний. 2 місяці навчання з домашнім завданням = формування нових спеціалістів з реклами.
Загальні показники
2330$
453
5.14$
хххх
Витрати
Кількість заявок
Ціна за заявку
Продажі
3 місяці роздумів, скетчі на папері, недоспані ночі та геніальні думки під час обіду - це все початкові етапи створення освітнього курсу. Ми розуміли всю відповідальність за контент, який буде на курсі, тому найважливішим для нас етапом став пошук лекторів. Ми знайшли 8 найкращих у своїй сфері, які не просто викладають, а говорять мовою учасників. Далі були етапи створення сайту, запуску рекламних компаній та довгоочікуване “Ми починаємо”.
Не все так просто, як звучить
Про сайт
Не такий, як інші - основне завдання, яке поставили перед собою дизайнери. Оскільки ми вважаємо себе новаторами у сфері освітніх продуктів, то і сайт мав бути новаторським.
Ми виокремили основні фактори, на які хотіли звернути увагу: лектори, програма, пакети участі та сформували UX - частину так, щоб людина побачила все. Для кого і для чого - два питання на які наш сайт зміг дати відповідь аудиторії.
Завдяки чому ми досягли результату
4
3
2
1
Чітке розуміння посилів реклами та бачення нашої ЦА допомогло не зливати бюджети в повітря, а чітко налаштувати усі процеси
Зворотний зв'язок з лідами. Лояльна система до зміни тарифу та можливість купувати окремі блоки, постійний звязок в чатах та в телефонному режимі.
Тримати руку на пульсі ринку - це не гучна фраза, а дійсно життєва необхідність. Саме це дало нам змогу створити крутий освітній продукт.
Створення освітнього продукту - це завжди гучні заяви “Ще одні! Скільки можна курсів”, “Знову вода, там нічого не вчать!”. Тому, для нас важливо було створити курс, який доведе, що ми не “ще одні” інфобізнесмени, а команда, яка у свій час стикнулась з браком можливості для навчання
Наступний проект
https://digitalinsight.com.ua/caseshomeon
Номер
Пошта
Адреса
Кульпарківська 200а
© 2021 Insight Agency