Підключили amoCRM та налаштували Digital-воронку, що дозволило довести конверсію із заявки в продаж до 50% (при тому що більшість заявок купували понад 1 квитка)
Провели технічні налаштування (підключення Google Tag Manager, налаштування наскрізної аналітики та відстеження цілей)
Прописали портрети цільової аудиторії, їх характеристики, вподобання та критерії прийняття рішення та створили різні комунікації під кожен сегмент.
Створили сайт, який відповідав основним критеріям ефективності: концентрація інформації, швидкість завантаження, адаптивність та правильна структура, яка почергово відкриває всю цінність посилів.
Проаналізувавши ринок SMM-конференцій ми зрозуміли, що є 2 ключових фактори, на які орієнтується цільова аудиторія: СПІКЕРИ та МОЖЛИВІСТЬ НЕТВОРКІНГУ. Тому на етапі проектування події ми зробили акцент саме на цих двох критеріях.