LVIV SMM FORUM

Посилання на сайт
LVIV SMM FORUM - це подія, яку щороку (окрім 2020) організовує наша компанія, збираючи 900+ учасників на Arena Lviv та топових спікерів індустрії. Це максимальна концентрація ідей та інсайтів від спікерів, чиї результати не залишають жодного шансу їхнім конкурентам.
Найбільша SMM конференція в Україні
На LVIV SMM FORUM люди знаходили партнерів, клієнтів, працівників та роботодавців. Ми щоразу створювали круту атмосферу та давали вам інструменти для НЕТВОРКІНГУ. Ця подія не про “подвоєння продажів” та “зменшення вартості ліда”, а про нове бачення маркетингу, яке можна вдало використати та покращити всі процеси бізнесу.
Загальні показники
14$
$7 775
$113 729
14,62%
принесли клієнту за кожен 1$
Витратили
Принесли виручки
ROAS
Що було зроблено
Підключили amoCRM та налаштували Digital-воронку, що дозволило довести конверсію із заявки в продаж до 50% (при тому що більшість заявок купували понад 1 квитка)
Провели технічні налаштування (підключення Google Tag Manager, налаштування наскрізної аналітики та відстеження цілей)
Прописали портрети цільової аудиторії, їх характеристики, вподобання та критерії прийняття рішення та створили різні комунікації під кожен сегмент.
Створили сайт, який відповідав основним критеріям ефективності: концентрація інформації, швидкість завантаження, адаптивність та правильна структура, яка почергово відкриває всю цінність посилів.
Проаналізувавши ринок SMM-конференцій ми зрозуміли, що є 2 ключових фактори, на які орієнтується цільова аудиторія: СПІКЕРИ та МОЖЛИВІСТЬ НЕТВОРКІНГУ. Тому на етапі проектування події ми зробили акцент саме на цих двох критеріях.
Головна точка контакту з людьми
Центральною точкою маркетингової стратегії є сайт. Адже саме сюди потрапляють люди після кліку на рекламу і тут подана основна інформація, яка повинна переконати людину придбати квиток. Завдання сайту донести до клієнта цінність продукту. Ми враховували не лише продуману структуру блоків та сучасний дизайн, але й концентрацію посилів та адаптивність, адже сьогодні це уже must have для будь-якого сайту. и, в першу чергу, концентруємося на мобільній версії сайту, адже саме з мобільних пристроїв заходить 85% трафіку.
Завдяки чому можна досягти результату
Чітко прописаний портрет цільової аудиторії їх характеристики, вподобання та критерії прийняття рішення.
З кожним сегментом аудиторії потрібно працювати окремо щоб максимально персоналізувати кожен меседж та показувати рекламу, яка буде релевантна.
Оптимізовувати кожен процес роботи та думати на 5 кроків наперед (саме тому ми підключили систему прийому платежів FOND, адже вона найзручніша для мобільних пристроїв).
Грамотна стратегія реклами. Ми запускали її у всіх каналах, які відповідали нашій аудиторії Facebook та Instagram, Google, YouTube. Також був запущений поетапний ремаркетинг, який підігрівав цільову аудиторію, яка була на сайті, але не здійснила покупку.
1
2
3
4
Наступний проект
https://digitalinsight.com.ua/caseshomeon
Номер
Пошта
Адреса
Кульпарківська 200а
© 2021 Insight Agency