Skogur

Ми почали працювати зі Skogur у січні 2020 року і ця співпраця триває й досі. За цей час продано більше 40 котеджів вартістю від 300 000$. Зараз ми працюємо над розширенням масштабу бренду та його впізнаваності.
Skogur - це 32 котеджі в 1 черзі, 35 котеджів та 60 апартаментів в 2 черзі, модульні котеджі та будинки на деревах у 3 черзі, ресторани, басейни, SPA-банний комплекс, спортивні та вертолітний майданчики і розважальні зони для дітей. Це все розташоване в оточені 30 га смерекового лісу та з панорамним краєвидом на Говерлу та Петрос.
Концептуальне
містечко в Карпатах
Загальні показники
18 186$
3318
5.4$
40
Витрати
Кількість заявок
Ціна за заявку
Продажі*
*сер. ціна котеджу 300 000$)
Що ми зробили?
Перш ніж взятись за технічну частину роботи, ми максимально занурились у продукт. Ми прагнули максимально точно донести до ЦА концепцію містечка і не просто продати котеджі, а закохати людей в ідею.
Відчули Skogur
Створили стратегію
На основі аналізу, досліджень та чітких посилів ми сформували комунікаційну стратегію, де прописали кожен канал комунікації та ton of voice. Ми оновлюємо її раз в пів року в залежності від оновлень в містечку.
Сайт - це карта Skogur. Саме тут людина вперше знайомиться з містечком, тому ми детально продумували кожен крок, який може здійснити людина і саме на основі цього створили структуру. Ми оновлюємо сайт раз в рік, щоб бути в темпі містечка і розповідати ТУТ і ЗАРАЗ, а не в минулому.
Розробили сайт
Кожен креатив – це спосіб донести до аудиторії цінність Skogur. Тому ми чітко прописуємо усі ідеї та створюємо комплексну воронку, яка закриває болі людей і демонструє цінність продукту. Красиві фото, стильний дизайн, емоційні та раціональні тексти - все це утворює єдину стилістику креативів Skogur.
Сформували рекламну подачу
Запустили рекламу
Ми запустили в Facebook, Instagram, YouTube та Google. Ми запускали як пряму рекламу на охоплення, взаємодії та конверсії, так і ремаркетинг, який “дожимав” і нагадував про те, що бажане уже поруч.
Ми слідкували за показниками CTR, CPC, CR, CPM, Overlap, CPA та на їх основі визначили найбільш робочі гіпотези. та оптимізуємо її навіть зараз
Ми встановили AmoCRM для ефективної обробки заявок та всі необхідні системи аналітики. Провели інтеграцію сервісів і налаштували конверсії у Google Analytics та Facebook Pixel. Зворотний зв'язок з клієнтами став чіткішим та продуманішим.
Підключили CRM та аналітику
Обличчя бренду
Першочергово ми розробили сайт, де поєднали емоційні та раціональні аспекти Skogur. Кожен блок – це крок користувача, тому в них ми закривали усі заперечення, які можуть виникати в процесі знайомства.
Додатково ми створили декілька сторінок, які детально розказують про котеджі, технології будівництва, фінансову модель та індивідуальний тур в містечко. Понад 400 000 осіб відвідали сайт Skogur від початку створення.
Як ми досягли результату
Максимальне занурення в проект. Ми не просто працювали зі Skogur з 9:00 до 18:00, думками ми з ним 24/7. Це і дає нам бути в тонусі та креативити на ходу.
Чітке бачення результату. Кожен наш крок – це не вистріл в небо, це наступальна дія, яка є частиною стратегії.
Проживати аудиторію. Блоки на сайті - це не просто красиві картинки - це кроки людей під час знайомства зі Skogur, тому кожен з них має своє особливе місце.
Зворотний зв'язок з лідами. Фіксація заявок в CRM-системі клієнта та можливість відстежувати з якої реклами прийшла та чи інша заявка.
Правильний розподіл бюджету, адже багато – не завжди добре. Шляхом тестування ми виділили робочі гіпотези, на які направляли бюджет.
1
2
3
4
5
Наступний проект
https://digitalinsight.com.ua/caseshomeon
Номер
Пошта
Адреса
Кульпарківська 200а
© 2021 Insight Agency