Перш ніж взятись за технічну частину роботи, ми максимально занурились у продукт. Ми прагнули максимально точно донести до ЦА концепцію містечка і не просто продати котеджі, а закохати людей в ідею.
На основі аналізу, досліджень та чітких посилів ми сформували комунікаційну стратегію, де прописали кожен канал комунікації та ton of voice. Ми оновлюємо її раз в пів року в залежності від оновлень в містечку.
Сайт - це карта Skogur. Саме тут людина вперше знайомиться з містечком, тому ми детально продумували кожен крок, який може здійснити людина і саме на основі цього створили структуру. Ми оновлюємо сайт раз в рік, щоб бути в темпі містечка і розповідати ТУТ і ЗАРАЗ, а не в минулому.
Кожен креатив – це спосіб донести до аудиторії цінність Skogur. Тому ми чітко прописуємо усі ідеї та створюємо комплексну воронку, яка закриває болі людей і демонструє цінність продукту. Красиві фото, стильний дизайн, емоційні та раціональні тексти - все це утворює єдину стилістику креативів Skogur.
Сформували рекламну подачу
Ми запустили в Facebook, Instagram, YouTube та Google. Ми запускали як пряму рекламу на охоплення, взаємодії та конверсії, так і ремаркетинг, який “дожимав” і нагадував про те, що бажане уже поруч.
Ми слідкували за показниками CTR, CPC, CR, CPM, Overlap, CPA та на їх основі визначили найбільш робочі гіпотези. та оптимізуємо її навіть зараз
Ми встановили AmoCRM для ефективної обробки заявок та всі необхідні системи аналітики. Провели інтеграцію сервісів і налаштували конверсії у Google Analytics та Facebook Pixel. Зворотний зв'язок з клієнтами став чіткішим та продуманішим.
Підключили CRM та аналітику