SKOGUR
Ми почали працювати зі Skogur у січні 2020 року і ця співпраця триває й досі. Станом на лютий 2021 року ми досягли продажу ⅔ першої черги містечка.
КЕЙС
SKOGUR
КОНЦЕПТУАЛЬНЕ МІСТЕЧКО В КАРПАТАХ
Skogur - це любов до українських Карпат та природи. Це 31 котедж на висоті 900 м з панорамним видом на Говерлу та Петрос. Архітектори містечка створили генплан таким чином, щоб жоден котедж не перекривав краєвид один одному.
ПРО ПРОЕКТ
ЗАГАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ
УСПІХИ ПРОЕКТУ
2330$
453
5.14$
21
Витрати
Кількість заявок
Ціна за заявку
Продажі
(сер. ціна котеджу 300 000$)
ЩО МИ ЗРОБИЛИ?
Перш ніж взятись за технічну частину роботи, ми максимально занурились у продукт. Ми прагнули максимально точно донести до ЦА концепцію містечка і не просто продати котеджі, а закохати людей в ідею.
Відчули Skogur
Створили стратегію
На основі аналізу, досліджень та чітких посилів ми сформували комунікаційну стратегію, де прописали кожен канал комунікації та ton of voice. Ми оновлюємо її раз в пів року в залежності від оновлень в містечку.
Сайт - це карта Skogur. Саме тут людина вперше знайомиться з містечком, тому ми детально продумували кожен крок, який може здійснити людина і саме на основі цього створили структуру. Ми оновлюємо сайт раз в рік, щоб бути в темпі містечка і розповідати ТУТ і ЗАРАЗ, а не в минулому.
Розробили сайт
Кожен креатив - це спосіб донести до аудиторії цінність Skogur. Тому ми чітко прописуємо усі ідеї та створюємо комплексну воронку, яка закриває болі людей і демонструє цінність продукту. Красиві фото, стильний дизайн, емоційні та раціональні тексти - все це утворює єдину стилістику креативів Skogur.
Сформували
рекламну подачу
Підключили CRM
та аналітику
Ми встановили AmoCRM для ефективної обробки заявок та всі необхідні системи аналітики. Провели інтеграцію сервісів і налаштували конверсії у Google Analytics та Facebook Pixel. Зворотний зв'язок з клієнтами став чіткішим та продуманішим.
Ми запустили в Facebook, Instagram, YouTube та Google. Ми запускали як пряму рекламу на охоплення, взаємодії та конверсії, так і ремаркетинг, який “дожимав” і нагадував про те, що бажане уже поруч.
Ми слідкували за показниками CTR, CPC, CR, CPM, Overlap, CPA та на їх основі визначили найбільш робочі гіпотези. та оптимізуємо її навіть зараз
Запустили рекламу та оптимізуємо її навіть зараз
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
ЩО МИ ЗРОБИЛИ?
Відчули Skogur
Перш ніж взятись за технічну частину роботи, ми максимально занурились в продукт. Ми прагнули максимально точно донести до ЦА концепцію містечка і не просто продати котеджі, а закохати людей в ідею.
Створили стратегію
На основі аналізу, досліджень та чітких посилів ми сформували комунікаційну стратегію, де прописали кожен канал комунікації та ton of voice. Ми оновлюємо її раз в пів року в залежності від оновлень в містечку.
Розробили сайт
Сайт - це карта Skogur. Саме тут людина вперше знайомиться з містечком, тому ми детально продумували кожен крок, який може здійснити людина і саме на основі цього створили структуру. Ми оновлюємо сайт раз в рік, щоб бути в темпі містечка і розповідати ТУТ і ЗАРАЗ, а не в минулому.
Сформували рекламну подачу
Кожен креатив - це спосіб донести до аудиторії цінність Skogur. Тому ми чітко прописуємо усі ідеї та створюємо комплексну воронку, яка закриває болі людей і демонструє цінність продукту. Красиві фото, стильний дизайн, емоційні та раціональні тексти - все це утворює єдину стилістику креативів Skogur.
Підключили CRM та аналітику
Ми встановили AmoCRM для ефективної обробки заявок та всі необхідні системи аналітики. Провели інтеграцію сервісів і налаштували конверсії у Google Analytics та Facebook Pixel. Зворотний зв'язок з клієнтами став чіткішим та продуманішим.
Запустили рекламу та оптимізуємо її навіть зараз
Ми запустили в Facebook, Instagram, YouTube та Google. Ми запускали як пряму рекламу на охоплення, взаємодії та конверсії, так і ремаркетинг, який “дожимав” і нагадував про те, що бажане уже поруч. 
Ми слідкували за показниками CTR, CPC, CR, CPM, Overlap, CPA та на їх основі визначили найбільш робочі гіпотези.
ОБЛИЧЧЯ БРЕНДУ
Першочергово ми розробили сайт, де поєднали емоційні та раціональні аспекти Skogur. Кожен блок – це крок користувача, тому в них ми закривали усі заперечення, які можуть виникати в процесі знайомства.
Додатково ми створили декілька сторінок, які детально розказують про котеджі, технології будівництва, фінансову модель та індивідуальний тур в містечко. Понад 130 000 осіб відвідали сайт Skogur від початку створення.
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
ЯК МИ ДОСЯГЛИ РЕЗУЛЬТАТУ
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
Максимальне занурення в проект. Ми не просто працювали зі Skogur з 9:00 до 18:00, думками ми з ним 24/7. Це і дає нам бути в тонусі та креативити на ходу.
Чітке бачення результату. Кожен наш крок – це не вистріл в небо, це наступальна дія, яка є частиною стратегії.
Проживати аудиторію. Блоки на сайті - це не просто красиві картинки - це кроки людей під час знайомства зі Skogur, тому кожен з них має своє особливе місце.
Зворотний зв'язок з лідами. Фіксація заявок в CRM-системі клієнта та можливість відстежувати з якої реклами прийшла та чи інша заявка.
Правильний розподіл бюджету, адже багато – не завжди добре. Шляхом тестування ми виділили робочі гіпотези, на які направляли бюджет.
1
2
3
4
5
НАСТУПНИЙ ПРОЕКТ
+38 096 73 77 488
marketlnginsight360@gmail.com

© All Rights Reserved. INSIGHT AGENCY 2021.
слідкуй за нами