Як ми запускаємо 5-зірковий готель в регіоні, який асоціюють з дешевим житлом та санаторіями?
Перший ⛔ бар'єр який ми мали перебороти в очах цільової аудиторії. Адже Прикарпаття асоціювалось зі старими санаторіями, Нафтусею і відпочинком для 50+.
Ми ж хотіли змінити цю установку і донести до молодої аудиторії, що ми змінюємо правила гри і робимо Східницю курортом без віку, для усіх сегментів: від сімей з дітьми до любителів активного відпочинку.
Це лягло в основу комунікаційної стратегії, SMM та реклами в цілому.
Для чого їхати в Східницю, якщо є Буковель, Яремче та ін?
Інвестувати в Східницю, то як стріляти закритими очима
Східницю не лише гості не сприймали, як курорт, а й інвестори не бачили сенсу вливати гроші в розбудову “санаторіїв”, бо прогнозували дуже малий вихлоп.
Але ми показали результат не словом, а ділом.
Перші інвестори вже за декілька місяців отримали 15% приросту капіталізації. Темпи будівництва були стрімкі і всім одразу стало ясно, що будують новий формат для Східниці і пора заходити в нього, поки не стало пізно.
Зараз продано 100% 1 черги, і капіталізація становить 50%.
Наразі вже відкрито продажі 2 черги готелю на 223 апартаменти.
На Галичині бізнес має бути добрим сусідом. Щоб мешканці регіону були дружніми до Apartel ми провели велику offline-рекламу, поширювали меседжі щодо великої кількості робочих місць, бренду роботодавця, відкривали вакансії для місцевих, вкладали кошти в дорогу та комунікували про те, що Apartel Skhidnytsya вплине на загальний потік туриста в регіон і відповідно на заробіток місцевих бізнесів
Для місцевих – ми вороги. Бо ми “приїжджі”
Щось не тягнете ви на КУРОРТ.
Чим ви кращі за сусідній 5-зірковий готель?
Візуалізації не передавали масштаб проекту: 3 корпуси, великий СПА-простір, басейни, котеджі, тюбінг траса та багато іншого просто не вміщались у квадрат 1080х1080, тому ми працювали над створенням відеоконтенту.
Створювали як іміджеві ролики для максимального охоплення, так і дайджести для ремаркетингу та прямої реклами.
Також активно працювали над короткими роликами в YouTube та Reels, створювали креативні відео та постійно тестували різні формати.