На березі озера Молодості в серці курорту Буковель, біля смерекового лісу з архітектурою небаченого рівня для регіону.
Glacier Premium Apartments — це той самий випадок, коли запитуєш сам себе – “А це точно в Україні”? Саме цей ВАУ-ефект ліг в основу реклами і став базою для всіх етапів воронки.
Ми максимально націлювались на створення образу “преміум”, “ексклюзив”, “престиж”, адже ЦА інвесторів – це ті, хто обирає лише ТОПові локації і шукають тільки найкраще для себе – те, що відповідає їх рівню статусу.
GLACIER PREMIUM APARTMENTS
Це платформа, яка дозволяє інвесторам побачити усі пропозиції від Буковелю в одному місці. Для тих, хто хоче інвестувати в Буковель, а не в конкретний об’єкт.
Сам формат умовного маркетплейса зрозумілий, проте маркетплейс, де можна вкласти +\- 250 000$ був дещо складний для сприйняття.
Тому в рекламі ми мали не лише згенерувати переходи на сайт та конверсію в ліда, а продати саму ідею платформи та завдяки цьому покращити якість усіх звернень.
Зазвичай бренди у сфері курортних інвестицій оминають теми цін і стараються виправдати свою високу вартість квадратного метра, Glacier ж навпаки не боявся називати себе елітним комплексом, пропозицією “не для всіх”, преміум-інвестиціями та ін.
Тому реклама для цього проекту дещо відрізнялась від інших співпраць, адже тут ми “кричали” про свій статус, щоб отримати одразу цільовий запит і уникнути етапу діалогу від “яка ціна квадрата” до “ви зовсім там здуріли у своєму Буковелі”.
Ми діяли на випередження.
Glaicier – це дорого.
І про це треба було говорити
Facebook втомився шукати власників 250 000$ в Україні
Цільова аудиторія для такого проекту достатньо обмежена, тим паче в умовах нестабільності.
Тому одним з викликів для нас стало те, що META не могла швидко розігнати нашу рекламу, банально через брак юзерів, що підпадають під критерії.
Тому окрім тесту різних посилів для креативів, ми активно працювали над категоризацією аудиторій та пошуком нетипових вподобань (кінний спорт, гольф, поло та ін), знаючи навіть те, що ціна ліда може бути вищою.
Проте вартість ліда нас не лякала, адже за трохи більше ніж рік, ми продали практично усі апартаменти всіх доступних черг проекту.