Ми створювали стратегію для майбутнього готелю. Ідея лише народжувалась.
Вся інформація, яка лягла в основу стратегії – це: готель в Буковелі, що буде інтегруватись у природу, матиме функціональний дах та нависаючі тераси.
До прикладу, візуалізації готелю ми побачили вже на етапі презентації стратегії клієнту.
Готель, який потрібно було уявити
Окрім стратегії, наша команда працювала над неймінгом готелю. Ідеї приходили в трамваях, у снах, під час сніданків і на великих брейнштормах, де ми розганяли варіанти, про які і згадувати не хочеться.
Створювати неймінг – це найбільш креативнозатратна робота, яка не завершується офісом і ноутбуком.
Ми буквально жили цим завданням декілька тижнів і в результаті створили WINGARD – готель, що окриляє.
Назва, яка є водночас легкою, повітряною і підкреслює статус та престиж готелю.
Окрім обмеженої вхідної інформації, в нас був дуже чіткий дедлайн – лише 9 тижнів, адже за 9 тижнів готель мав набути власного характеру і перейти на етап проектування.
Тому ми ввімкнули режим “хардкор” і хардкор в навушниках і максимально направили весь наш креатив у цей напрямок.
Стратегія була по всьому офісі: на серветках, у всіх блокнотах, на всіх ноутбуках, в телефоні, навіть на вікнах і чашках від кави.
Скільки в Буковелі є готелів? 40, 50, 60? А скільки будується? Ще 10? І темпи не спадають, тому будувати ще один готель можна лише у випадку, якщо він буде зовсім про інше.
Не про “сидіти в готелі й ніжитись в СПА”, а про “вийти на межі 4 стін і обгорнути себе природою довкола”.
Тому ми будували стратегію не лише на зрозумілих речах для ринку курортної нерухомості, а на базі чогось глибшого.