Ribas Hotels

Жовтень 2023 року. Мастодонт на ринку управління готелів та забудовник нової ери вирішують об’єднатись та створити новий готель, що вразить ринок ще до відкриття продажів.
І тут у гру вступаємо ми і беремо на себе бренд- та комунікаційну стратегію і неймінг, щоб вихід на ринок був не просто новиною, а новиною, яку будуть хотіти шерити та презентувати як “ти бачив? це ж вау!”, а точніше – “ти бачив, це ж неймінг, про який ми писали нижче”.
Розповідаємо про цікавинки у роботі з цим проектом, які виклики нам кинули на початку співпраці і до чого тут Red Bull
Ми створювали стратегію для майбутнього готелю. Ідея лише народжувалась.
Вся інформація, яка лягла в основу стратегії – це: готель в Буковелі, що буде інтегруватись у природу, матиме функціональний дах та нависаючі тераси.
До прикладу, візуалізації готелю ми побачили вже на етапі презентації стратегії клієнту.
Готель, який потрібно було уявити
Кодова назва N
Окрім стратегії, наша команда працювала над неймінгом готелю. Ідеї приходили в трамваях, у снах, під час сніданків і на великих брейнштормах, де ми розганяли варіанти, про які і згадувати не хочеться.
Створювати неймінг – це найбільш креативнозатратна робота, яка не завершується офісом і ноутбуком.
Ми буквально жили цим завданням декілька тижнів і в результаті створили WINGARD – готель, що окриляє.
Назва, яка є водночас легкою, повітряною і підкреслює статус та престиж готелю.
Окрім обмеженої вхідної інформації, в нас був дуже чіткий дедлайн – лише 9 тижнів, адже за 9 тижнів готель мав набути власного характеру і перейти на етап проектування.
Тому ми ввімкнули режим “хардкор” і хардкор в навушниках і максимально направили весь наш креатив у цей напрямок.
Стратегія була по всьому офісі: на серветках, у всіх блокнотах, на всіх ноутбуках, в телефоні, навіть на вікнах і чашках від кави.
9 тижнів
Червоний океан Буковелю
Скільки в Буковелі є готелів? 40, 50, 60? А скільки будується? Ще 10? І темпи не спадають, тому будувати ще один готель можна лише у випадку, якщо він буде зовсім про інше.
Не про “сидіти в готелі й ніжитись в СПА”, а про “вийти на межі 4 стін і обгорнути себе природою довкола”.
Тому ми будували стратегію не лише на зрозумілих речах для ринку курортної нерухомості, а на базі чогось глибшого.
Наша зона відповідальності у цьому проекті – бренд- та комунікаційна стратегія та неймінг
Наступний проект
https://digitalinsight.com.ua/caseshomeon
Номер
Пошта
Адреса
Князя Романа, 26
© 2021 Insight Agency