Home On
Новий тип нерухомості в Україні. Модульні будинки, які змінюють уявлення людей про власний дім. Ми комплексно запускали бренд з нуля: позиціювання, неймінг, фірмовий стиль та сайт. Вже з перших днів роботи ми зрозуміли - цей продукт буде проривний на ринку.
Посилання на сайт
Як все починалось?
Клієнт звернувся до нас на етапі запуску продукту на ринок. без чіткого позиціювання, назви та брендингу. І одразу поставив перед нами задачу - змінити уявлення людей про модульні будинки. Адже для більшості українців модульний дім асоціюється з будочкою, де продають сувеніри в Карпатах, або хліб біля будинку. Тому в усіх подальших процесах роботи, першочерговим завданням було довести, що модульні будинки - це зручно, стильно та дійсно вражаюче.
Брендинг
Роботу з проектом можна чітко розділити на сегменти - так ви краще зрозумієте хід наших думок.
Фірмовий стиль
Це був один з найцікавіших етапів роботи з клієнтом, адже фірмовий стиль - це основа будь-якого бренду. Це те, що відрізняє вас від інших і створює в користувачів уявлення про вас.
Колір, як основа фірмового стилю мав бути лаконічним, свіжим та спокійним. Ми взяли за основу “зелений відтінок блакитного”.
Шрифт ми обрали GILROY, адже він сучасний та стриманий. А саме такими є HOME ON. За таким ж принципом було створене лого для бренду. Слоган “Дім в один клік” ми перенесли в букву О, перетворивши її на ту саме кнопку, яка запускає процес створення будинку.
Сайт
Ми вже не один десяток разів створювали сайти для різних компаній, але саме HOME ON змусили поглянути на це під іншим боком. Нові прийоми та анімації, незвична для нас структура та переходи. Багато вільного простору, великі зображення та невеликі шрифти. Візуал бренду став основою для сайту. Ми постарались зробити все, щоб людина одразу відчула простір. який з часом відчуватиме в своєму будинку. Сайт став першим будинком HOME ON - таким ж сучасним. креативним, просторим та світлим.
Ми провели аналіз ринку (як українського, так і закордонного), щоб створити унікальну назву, яка б одразу врізалась в пам'ять і зрозуміли, що саме слово “дім” майже ніхто не використовує. Ми взяли за основу слово HOME і додали до нього ON, щоб показати, що модульний дім - це сучасні рішення для дому, яке значно полегшить життя.
HOME ON - просто натисніть кнопку, все інше зробимо ми.
Неймінг
Стиль, сучасний підхід до життя та мінімалізм - три основні стовпи, на яких базувалось створення позиціювання продукту на ринку. Ми почали з аналізу конкурентів, вивчили їх переваги та недоліки. Це дало змогу зрозуміти в чому наш продукт кращий та висвітлити це з найкращої сторони. Також проаналізували цільову аудиторію, щоб краще розуміти ситуацію на ринку та болі користувачів.
Позиціювання
Комплексний підхід в роботі з клієнтом
Разом з клієнтом ми стали одною командою, яка зараз працює над виходом компанії на ринок та зміцнення її позицій серед конкурентів.
Щоб створити ВАУ-ефект на сайті нам були потрібні якісні візуалізації. Команда Insight Agency знайшла підрядників і не просто поставила їм ТЗ на картинки, а впродовж всього часу консультувала архітекторів, вносила правки та разом з ними працювала над крутими зображеннями.
Ми позиціюємо себе як ваш партнер з маркетингу, а не підрядник. Тобто в складних ситуаціях ми не будемо чекати поки ви розв'яжете проблему, а займемось її вирішенням самі. Саме так було з HOME ON.
Наступний проект
Номер
Пошта
Адреса
+38 096 73 77 488
marketinginsight360@gmail.com
Кульпарківська 200а
© 2021 Insight Agency