Роботу з проектом можна чітко розділити на сегменти - так ви краще зрозумієте хід наших думок.
Це був один з найцікавіших етапів роботи з клієнтом, адже фірмовий стиль - це основа будь-якого бренду. Це те, що відрізняє вас від інших і створює в користувачів уявлення про вас.
Колір, як основа фірмового стилю мав бути лаконічним, свіжим та спокійним. Ми взяли за основу “зелений відтінок блакитного”.
Шрифт ми обрали GILROY, адже він сучасний та стриманий. А саме такими є HOME ON. За таким ж принципом було створене лого для бренду. Слоган “Дім в один клік” ми перенесли в букву О, перетворивши її на ту саме кнопку, яка запускає процес створення будинку.
Ми вже не один десяток разів створювали сайти для різних компаній, але саме HOME ON змусили поглянути на це під іншим боком. Нові прийоми та анімації, незвична для нас структура та переходи. Багато вільного простору, великі зображення та невеликі шрифти. Візуал бренду став основою для сайту. Ми постарались зробити все, щоб людина одразу відчула простір. який з часом відчуватиме в своєму будинку. Сайт став першим будинком HOME ON - таким ж сучасним. креативним, просторим та світлим.
Ми провели аналіз ринку (як українського, так і закордонного), щоб створити унікальну назву, яка б одразу врізалась в пам'ять і зрозуміли, що саме слово “дім” майже ніхто не використовує. Ми взяли за основу слово HOME і додали до нього ON, щоб показати, що модульний дім - це сучасні рішення для дому, яке значно полегшить життя.
HOME ON - просто натисніть кнопку, все інше зробимо ми.
Стиль, сучасний підхід до життя та мінімалізм - три основні стовпи, на яких базувалось створення позиціювання продукту на ринку. Ми почали з аналізу конкурентів, вивчили їх переваги та недоліки. Це дало змогу зрозуміти в чому наш продукт кращий та висвітлити це з найкращої сторони. Також проаналізували цільову аудиторію, щоб краще розуміти ситуацію на ринку та болі користувачів.