В тебе може бути безліч креативних ідей
І це той випадок, коли реалізовувати кожну ідею береться дуже амбітна команда
Людина, яка 6 років тому прийняла рішення створити агенцію. Директор креативу, амбасадор кави та провідник у візії. Майстер спорту з делегування у надважкій вазі. Чемпіон світу з формування ідіотських креативних цитат. Той, хто шукає сенс, а знаходить інсайт. Той, хто задає вектор розвитку і темп руху до наших глобальних цілей.
PS: Думає, що змушує команду сміятися з його жартів, не підозрюючи, що іноді вони таки смішні. Але лише іноді)
Прийшов у маркетинг ще до того, як це стало мейнстримом.
Залучив понад 1 млн грн інвестицій на відкриття власної школи робототехніки для дітей.
У вільний від роботи час працює. А ще боїться рудих жінок перукарів та має французького бульдога – Мишку.
Не любить стандартні рішення і "типові бренди
без місії", тому підходить до кожної задачі стратегічно. Хоче всюди бачити структурованість, але сама людина-хаос і не вміє сидіти на одному місці (ну хіба це місце – підлога на офісі).
Може настільки загорітися проектом, що візьметься за нього, попри те, що має абсолютно інші обов'язки в агенції.
Негласний водій Інсайту, любить Київ, гори і далекі подорожі. А ще вміє знайти спільну мову абсолютно з будь-ким і чомусь в кожному закладі Львова дружить з персоналом.
Світлана, контент-маркетолог
В школі мріяла бути дегустатором, поступила на економіста, а стала маркетологом, який любить поїсти.
Може розписати тз до найменших деталей і створити красивий текст для будь-чого. Її улюблена фраза: «Бачили новий тренд? Давайте таке зробимо!».
Обожнює дивитись детективи і складати пазли, а ще тепер не боїться стоматологів)
Знає все про сучасне мистецтво та концептуалізм, а також інші складні слова, які ми не можемо вимовити.
Зробить будь-який бренд впізнаваним через дизайн, особливо в компанії однодумців, джин-тоніка та під пісні Кургана і Агрегата.
А ще колекціонує ляльки та заводить кімнатні дерева з фільму про Гаррі Поттера, замість домашніх улюбленців.
Налаштовує рекламу в Google Ads, допомагає заробляти та масштабуватись нашим клієнтам.
Один з небагатьох людей, кому подобається аналізувати дані, вести таблиці і звіти. Запитаєте, як ми знаходимо спільну мову? Ми любимо котиків! А також мотики і UFC.
Любить чорну каву (бо вона така ж чорна, як його душа), подорожі, гори і маркетинг.
Катається на сноуборді. І жахливий водій авто)
В PPC вже 5 років. Спеціалізується на таких інструментах: Google Ads, Meta Ads Ecommerce marketing, Google Analytics 4 та багато чому іншому.
Людина марафонець — за одне тренування бігає більше, ніж вся команда за тиждень.
Може зробити за один день багато унікальних картиночок на воронку. І все це робиться під вишуканий фонк та рок.
Ми самі не знаємо хто Настя за спеціальністю,
але після універу вона могла б працювати на танковому заводі, але обрала нас.
Починає день з гороскопів, качає надивленість і ще попу в залі — бо гарний сммник має бути в тонусі в усіх сенсах.
Ді-джей Insight по українській музиці й сертифікована фанатка смішних тік-токів з мавпочками.
Може змонтувати рілс на пів 🍋 переглядів, написати текст і пояснити, чому Вєрка Сердючка — це гібридна загроза.
Катерина, office-менеджер
Розкаже про важливість жіночої емансипації мемами з тік току.
Її суперсила — це віртуозно менеджити всі аспекти свого життя, а особливо робочі моменти. Енергія на ці подвиги береться з трьох випитих чашок капучино, пари саркастичних жартів та нових абсолютно незручних туфель.
Найбільше прагне створювати креативні проекти, які матимуть сенс не тільки для неї. Почала зі збереження нервових клітин всіх членів команди.
Навчається на комунікаціях в Будапешті, тому може зрозуміти угорців без знань угорської мови.
Пʼє каву з корицею кожен четвер, а команда все ще думає, що весь прибуток дійсно йде від їхньої доброї роботи. Але всі додаткові кошти все одно йдуть на нову плівку для фотіка:(
Перша фанатка Пса Патрона, тому життєве кредо — не ходити на газон.
Ніхто в команді не знає, на якій посаді працює Юля, але всі знають, що вона може зробити все: і прописати рекламну воронку, і організувати новорічні подарунки для клієнтів, і знайти підрядників для мерчу, і розробити сайт для клієнта.
Любить працювати на офісі, але ще більше в машині по дорозі на Київ, на кордоні з Польщею або десь в Ісландії.
А ще вона амбасадорка MasloTOM, має багато цікавих знайомих і якщо ви назвете якусь людину, абсолютно не виключено, що вона вже мала спільний проект з нею.
Ася, смм-спеціаліст Інтегри
Продає все що рухається, а що не рухається... все рівно продає. Навчається в Львівській політехніці на телекомунікаціях, проте віднайшов себе в маркетингу.
Також він дуже непосидючий, бо вже 2 роки волонтерить, бігає по різних подіях та нетворкає як має бути.
А ще він страшенно любить мопсиків, спілкуватись з людьми та клієнтами і просто обожнює кінематограф та все, що дивиться.
Ліза, руки, ноги, голова Інтегри
Колись сейлз Інсайту, зараз працює майже за професією, бо закінчувала педагогічний – руки, ноги й голова школи Інтегри.
Ходить в гори, щоб відпочити від комунікацій і людей, тому якщо не відповідає довше години – скоріш за все вона там. Пропагує баланс у всьому, тому зранку йога, ввечері пиво в барі.
Розливає собі та людям чай за китайською традицією, коли треба сповільнитись і накреативити нових ідей.