В тебе може бути безліч креативних ідей
І це той випадок, коли реалізовувати кожну ідею береться дуже амбітна команда
Любить поєднувати дотошну роботу з гугл-папками зі стратегічною роботою над проектами. Для неї дедлайн — основна заповідь, за порушення якої потрапляєш в пекло, де все було "на вчора".
Любить подорожувати по Європі настільки, що пішла на магістратуру, щоб полетіти навчатись в Англію, але пролетіла завдяки “щасливому” 2020 року.
Майстер спорту по історіях про цеглу, індиків і черешню.
Креативно копірайтить креативи, тому займає посаду креативного менеджера.
Любить гори, тому нещодавно стала PR-manager-ом котеджного містечка Skogur. Коли бачить Говерлу, то крім неї нічого більше не бачить.
Прийшла до нас, бо вміла писати постики в інстаграмі. Як то кажуть літописець Insight Agency.
Його хобі — мучити дизайнерів фразою "давайте попробуємо ще один варіант" у 20 степені.
Сильно любить команду, особливо поважає Ігора. А в маркетингу полюбляє складні виклики, коли рішення дуже неочевидне і ти маєш підключити всі чакри креативу, щоб його знайти
Любить жартувати, пити каву і намагатися перестати пити каву (що вже багато разів успішно вдавалося)
Вміє опрацьовувати до 4000 заявок у місяць )
Ліза любить пити чорну каву, поки сердечко не тьохне, а заспокоює вона себе медитаціями. Тому за її сердечко можемо не хвилюватись).
Була громадською активісткою й сама організовувала доволі непогані події, пов'язані з темою екології. Деколи Лізу можна зустріти на концертах, фестивалях чи андеграунд-тусовках, як це модно тепер називати. А ще, Ліза шульга. Чомусь цей факт дивує людей частенько.
Людина, яка може зробити будь-яку задачу в дизайні, навіть якщо немає ТЗ, немає нічого зовсім і дедлайн мінус 10 годин, а ще вона вперше чує про те що її просять реалізувати.
Майстерно не помічає помилок в тексті (навіть у слові з трьох букв), але помітить невірний відступ і "що це там поїхало на 1 піксель в право???!".
Ігор, руки і ноги інсайту
Він спортсмен-політолог-таргетолог-маркетолог-веб-дизайнер. Але скромно ми його називаємо СМО.
Якби можна було вибрати музику, яку будеш слухати до кінця життя, ми б 100% увімкнули плейлист Ігора.
Має сильну силу волі, але часто ліниться. Любить гори та ходити в гори.
Настя, графічний дизайнер
Людина марафонець — за одне тренування бігає більше, ніж вся команда за тиждень. Може зробити за один день багато унікальних картиночок на воронку. І все це робиться під вишуканий фонк та рок.
Ми самі не знаємо хто Настя за спеціальністю, але після універу вона могла б працювати на танковому заводі, але обрала нас.
Михайло Дубневич, PPC-спеціаліст
Досвід у digital-маркетингу: більше 6-ти років.
Спеціалізується на таких інструментах: Google Ads, Ecommerce marketing, Google Analytics, Shopping Campaing
Cертифікований спеціаліст Google Ads з 2017 року. Працював над performance marketing для таких компаній як Фокстрот, Easypay, LC Waikiki"
Юрист-міжнародник, якого занесло в СММ
Любить мінімалізм настільки, що завела собі білого кота, бо він «гарно вписується під стиль профілю».
Телефон випускає з рук лише тоді, коли спить, інші 23 години переглядає пінтерест у пошуках референсів або дивиться смішні тік-токи про тварин.
А ще вона часто п‘є охололий чай. Не через те, що вона його любить, а тому, що він для неї не настільки важливий, як монтаж ранкових сторіс.
Людина яка ніколи не “скіпає” задачі, оскільки не існує нічого неможливого..але це не точно)
Вміє зберігати спокій навіть коли опрацювавши +100500 варіантів дизайну кажуть “..а давайте все-таки зупинимось на найпершому варіанті”.
Найбільше на світі любить велопрогулянки, біг, різноманітний актив, недавно почала ще і йогою займатись.
Це людина в якої дома завжди є щось солоденьке власноруч виготовлене, бо поза роботою вона вдає з себе кондитера, випічка — її хоббі.